.

s

czwartek, 18 lutego 2010

Switzerland vs Canada Igrzyska Olimpijskie Vancouver 2010

bonus betfair
Switzerland vs Canada Igrzyska Olimpijskie Vancouver 2010

Spotkanie, które w szczególności rzuciło mi się na oczy przeglądając ofertę to mecz pomiędzy reprezentacją Kanady, a drużyną Szwajcarii. Przeglądając statystyki zauważyłem, iż na 5 spotkań tych drużyn tylko jeden raz padł over 6,5 bramki, reszta spotkań kończyła się zazwyczaj z małą ilością goli bowiem obie drużyny posiadają wyśmienitą defensywe i na tym opierają praktycznie całą swoją grę.

Bukmacherzy natomiast z bliżej nieznanego mi powodu wystawili tu bardzo wysoką linię 7,5 bramek, której naprawdę grzech było by nie zagrać.

Wydaje mi się, iż będzie to naprawdę bardzo underowe spotkanie, w którym ujrzymy maksymalnie 5 bramek.

Mój typ Switzerland vs Canada Under 7,5 Bramek Bukmacher Betcris Stawka 10/10