.

s

sobota, 17 kwietnia 2010

Fernando Verdasco vs Novak Djokovic

bonus betfair
Półfinałowe spotkanie turnieju w MonteCarlo na pewno dostarczy nam masę emocji, a ja mam również nadzieje, iż pozwoli solidnie zarobić. A, więc do dzieła..

Novak Djokovic jest niezwykle utalentowanym zawodnikiem, który przez wielu specjalistów sportowych wymieniany jest jako następca Rogera Federera. Djokovic miał świetne dwa sezonu, ale w tym roku niestety nie gra już tak dobrze. Co, więcej na tzw. clayu nigdy nie grało mu się dobrze, a dziś zadania będzie naprawdę bardzo trudne.

Jego przeciwnikiem będzie, bowiem faworyt gospodarzy Fernando Verdasco, który ostatnio załapał wiatr w żagle i gra tu naprawdę bardzo ładny tenis. Co, więcej w poprzednich pojedynku obu panów zawsze padały zacięte wyniki, dlatego nie wydaje mi się, żeby Djokovic mógł tutaj ograć Hiszpana 2:0...

Osobiście stawiam na trzy setówkę i to, iż Verdasco ugra w tym meczu przynajmniej jednego seta.. Zwycięsko zapewne wyjdzie z tej batalii Djokovic, aczkolwiek kursy są tak niskie na tą opcję, iż o wiele lepszym ruchem wydaje się być mój bet.

Mój typ Fernando Verdasco +1.5 seta Stawka 800 złotych Bukmacher Betfair