.

s

środa, 31 marca 2010

Rafael Nadal vs Jo Wilfried Tsonga


Piłka ręczna wygrana, dlatego od razu zagram kolejny mecz, ponieważ wygląda na naprawdę bardzo ciekawy. Będzie to spotkanie pomiędzy Rafaelem Nadalem, a Jo Wilfridem Tsonga.

Bukmacherzy najwyraźniej cały czas przeceniają szansę Francuza, uważając przy tym, że Rafa dopiero powraca do wysokiej formy i prezentuje się kiepsko. Ja jednak kompletnie nie mogę zgodzić się z tym tokiem myślenia, ponieważ widziałem podczas tego turnieju grę obu tenisistów i zdecydowanie lepsze wrażenie robi na mnie Nadal.

Oczywiście nie da się ukryć, iż Hiszpan nie prezentuje jeszcze tej formy, którą zachwycał kibiców z całego świata zaledwie 2 lata temu. Z drugiej strony trzeba jednak zwrócić uwagę na to, że Tsonga również nie gra tutaj niczego specjalnego, a z Nadalem zawsze miewał bardzo duże problemy.

Jak dla mnie spotkanie być może zakończy się w trzech setach, ale górą ostatecznie powinien okazać się Nadal, który dzięki swojej waleczności powinien odnieść tu zwycięstwo i zdobyć przepustkę do kolejnej rundy turnieju w Stanach Zjednoczonych.

Mój typ: Rafael Nadal Kurs 1.7 Bukmacher Betfair Stawka 10/10